Bosnalijek osvojio prestižnu nagradu: Lysobact na prvom mjestu lijekova za bolno grlo s najvećom prodajom u Rusiji
Lysobact, proizvod sa dugogodišnjom tradicijom, osvojio je prvo mjesto u kategoriji lijekova za bolno grlo s najvećom prodajom u Rusiji, a Bosnalijeku je dodijeljena prestižna nagrada “Consumer Health Choice Awards 2017”, 19. septembra u Moskvi.
„Veoma smo sretni što smo osvojili ovu prestižnu nagradu", izjavila je nakon preuzimanja nagrade Valentina Buchneva, direktorica predstavništva Bosnalijeka u Ruskoj Federaciji.
Direktorica Buchneva je dodala da je Lysobact prvi put registrovan u SSSR-u 1982. godine te da je postao popularan zbog svojih jedinstvenih prednosti, a to su prirodna sigurnost i spektar antiseptičkog djelovanja.
„Lysobact je jedinstven lijek na ruskom tržištu lijekova za bolno grlo, koji sadrži lizozim i ne sadrži hemijske antiseptike. Ova činjenica čini Lysobact optimalnim izborom ne samo za odrasle osobe već i za osjetljive kategorije potrošača, kao što su djeca, trudnice i dojilje", naglasila je direktorica Buchneva.
Lysobact je jedinstven proizvod koji sadrži prirodni antiseptik lizozim, bez supstanci koje su strane tijelu. Obzirom na spektar djelovanja antiseptika lizozima, Lysobact eliminiše uzroke bolnog grla – viruse, bakterije i gljivice.
Ceremoniji uručivanja prestižne nagrade "Consumer Health Choice Awards 2017", prisustvovalo je više od 500 predstavnika vodećih farmaceutskih kompanija.
Ova nagrada je još jedno značajno postignuće Bosnalijeka u 2017. godini. Bosnalijek je dobio GMP certifikat u martu 2017. godine, koji je izdalo Ministarstvo industrije i trgovine Ruske Federacije te smo postali jedna od prvih kompanija koja posluje u Rusiji s evropskom lokacijom proizvodnje, koja je prošla rusku GMP inspekciju.
Pod pokroviteljstvom QuintilesIMS-a, američke multinacionalne kompanije koja pruža usluge mješovitim industrijama zdravstvenih informacionih tehnologija i kliničkog istraživanja, nagrada Consumer Health Choice je direktan dokaz uspjeha na ruskom farmaceutskom tržištu. Ocjenjujući rezultate prodaje tokom 12 mjeseci iz širokog ranga maloprodajnih lanaca, QuintilesIMS daje objektivnu sliku marketinške strategije i učinkovitosti komunikacija te općenito poslovanja farmaceutske kompanije.
septembar 20. 2017