Najljepšim ulicama Sarajeva trčalo je preko 900 učesnika iz različitih gradova BiH, regije, te drugih zemalja Evrope.
Ispred Bosnalijeka, na Dolorex B2B štafetnom noćnom ceneru, učestvovalo je pet timova: Alerix, Bolex, Royal Jelly, Feral i Lysobact.
Znak za početak štafetne utrke za kompanije podigla je Amela Mujanović, stručna saradnica za internu komunikaciju Bosnalijeka.
Treće mjesto osvojila je ekipa Bolex, dok je drugo pripalo Lysobact-u. Timovima koji su osvojili prva tri mjesta, kolegice iz Sektora odnosi s javnošću Bosnalijeka uručile su vrijedne nagrade.
"Ponosni smo jer smo generalni sponzor prvog izdanja B2B štafetnog noćnog cenera u Sarajevu, koji nosi naziv našeg novog brenda, Dolorex®, analgetika brzog, snažnog i sigurnog učinka. Kao prijatelji i partneri Udruženja Marathon, aktivno učestvujemo u brojnim utrkama, tako da i u ovoj učestvujemo sa timovima Bosnalijeka. Podrška Bosnalijeka usmjerena je ne samo ka područjima prevencije i očuvanja zdravlja, već i prema projektima koji unapređuju i stvaraju zdrave životne navike kod ljudi", izjavila je Alma Dronjak, menadžerica za upravljanje događajima i komunikacijom Bosnalijeka.
Obje utrke su bile društveno odgovornog karaktera, obzirom da su učesnici prodavali svoje kilometre u okviru kampanje „Nabaci 5 za Šmekija", čiji je cilj bio prikupiti sredstva za kupovinu polovnog terenskog vozila ekipi Gorske službe za spašavanje.
Mnogo smo ponosni na naše kolege koji su učestvovali i ostvarili odlične rezultate. Čestitamo svim timovima na odličnim rezultatima, te se nadamo da ćemo i u narednim utrkama imati još više učesnika.